.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقامت ۴/۵ میلیون مسافر در مازندران

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از بیست و هشتم اسفند ۹۲ تا هفتم فروردین امسال چهار میلیون و ۵۲۲ هزار و ۴۶۵ هزار نفر در مراکز اقامتی استان اقامت کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  تسنیم ، دلاور بزرگ نیا عصر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: مراکز اقامتی استان شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیری ها، کمپینگ ها، مهمانپذیری های دولتی، مدارس و ویلاهای استیجاری دارای پروانه بهره برداری و تحت پوشش است.

وی با بیان اینکه در 9 روز گذشته، بیش از 37 میلیون لیتربنزین معمولی و سوپر در مازندران توزیع شده است، گفت: حدود 9 میلیون کیلوگرم سی ان جی در جایگاه های استان توزیع شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، تعداد تورهای یک روزه و ورودی استان در نوروز امسال را 51 تور اعلام کرد و گفت: در نوروز امسال، 777 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی استان جهت رسیدگی ارسال شد.

بزرگ نیا، تعداد تلفات ناشی از تصادفات را در نوروز امسال را 13 نفر اعلام کرد و گفت: در این مدت 245 ماموریت توسط جمعیت هلال احمر استان انجام شد.

وی، تعداد ماموریت های تصادفی و غیر تصادفی اورژانس 115 را دو هزار و 406 ماموریت عنوان کرد و گفت: هزار و 99 مجروح تصادفی در مراکز درمانی و اورژانس پذیرفته شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، تعداد بازدید از مراکز فرهنگی، موزه ها و بناهای تاریخی و اماکن زیارتی و تفریحی را دو میلیون و 227 هزار و 383 نفر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی از مراکز اقامتی یکی از مهم ترین وظیفه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران است، گفت: روزانه به متوسط 700 مورد بازدید میدانی از مراکز اقامتی صورت می گیرد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 فروردين 1393
چیزی که نصیب ما شد...... ترافیک آشغال فرهنگ برهنگی و برهنپی فرهنگ و.......
خدائیش سودش بیشتر از اینا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 9 فروردين 1393
* خوب است مسئولان سهم استان مازندران در کشور را بررسی و در تخصیص اعتبار ملی گردشگری از سوی دولت با بیش از 3 میلیون مسافر به این خطه جدا پیگیری نمایند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.